Amics de la Fundació

Una de les raons de ser de la nostra Fundació és continuar teixint la xarxa de complicitats que Jordi Comas Matamala va bastir al voltant del turisme com a fet transversal i de la seva importància en la nostra societat.

Creiem que en aquesta tasca hi és necessari tothom que s’hi pugui sumar i per això us convidem a formar part dels Amics de la Fundació i a fer-ne difusió. D’aquesta manera ens ajudareu a desenvolupar els nostres objectius i estareu sempre al corrent de les activitats i de tota la informació relacionada amb la Fundació.

APORTACIÓ VOLUNTÀRIA DE FONS

També podeu sumar-vos al col·lectiu de donants, mecenes i patrocinadors de la Fundació. Per fer-ho, només us cal posar-vos en contacte amb nosaltres a través del telèfon 872 60 97 01 o de l’e-correu fundacio@fundaciojordicomas.org. Totes les aportacions es poden acollir a les desgravacions previstes en la Llei de règim fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge (Llei 49/2002 de 23 de desembre i Reial Decret 1270/2003 de 19 d’octubre).

DADES PERSONALS

Les dades personals que ens proporcioneu s’incorporaran al fitxer Amics FJCM, creat per enregistrar les persones que col•laboren amb la Fundació. Entenem que, omplint aquest formulari, ens autoritzeu a portar a terme aquest tractament. En qualsevol moment podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, oposició al tractament i cancel•lació de les dades adreçant-vos a la Fundació: info@fundaciojordicomas.org.

Nom complet
NIF/CIF
Adreça postal
Codi postal
Població
Camps obligatòris
Vull rebre informació de la Fundació i de les seves activitats: No
Control antispam

Accepto la política de privacitat.