Emili Duró a la Tribuna de la Fundació Jordi Comas. Foto Paco Dalmau

El coach Emili Duró ha contagiat de bon humor i positivisme els 170 assistents a la Tribuna de la Fundació Jordi Comas celebrada al S’Agaró Hotel, de S’Agaró, el dia 14 de juliol de 2017. Aquesta primera Tribuna de l’any 2017 ha enregistrat el nombre més alt d’assistents de tots els actes que fins ara ha portat a terme la Fundació Jordi Comas, sens dubte atrets per la projecció mediàtica del conferenciant que és assessor de diverses empreses, la majoria de les quals multinacionals.
Amb l’enunciat No s’hi val a rendir-se: l’actitud com a fonament de l’èxit. Duró ha fet un ampli recorregut pels paranys que la condició humana para a les persones durant la seva vida personal i professional i que posen en qüestió la seva capacitat d’èxit . Amb un to col·loquial i obert, Emili Duró ha remarcat la importància de la força de voluntat i la capacitat de superació com actituds fonamentals per conquerir qualsevol fita personal o professional. En aquest sentit, alguns dels aspectes del seu discurs han estat la preparació davant de l’increment de l’esperança de vida, la nova gestió del temps que implica la longevitat, el desenvolupament del coeficient d’optimisme , la gestió de la il·lusió davant dels nous reptes, vèncer les pors i assumir responsabilitats de les nostres decisions.
Empresari, professor i conferenciant lleidatà, Emili Duró porta més de 30 anys en el món de la consultoria, l’assessorament i la formació. Format a ESADE amb la llicenciatura de Ciències Econòmiques i el Màster en Administració d’Empreses, ha exposat les seves teories en els principals mitjans de comunicació, universitats i escoles de negoci. És autor de diverses publicacions empresarials i de difusió general, que s’enfoquen, igual que els seus seminaris i conferències, en el desenvolupament de les actituds pro-actives del ser humà.
La Fundació Jordi Comas Matamala, creada durant el tercer Memorial Jordi Comas, l’any 2015, té com a missió actuar com a marc de pensament al voltant del Turisme. En aquest sentit, la programació d’una Tribuna amb Emili Duró respon a la voluntat de difondre la idea que aquest sector tindrà bona salut si l’actitud de les persones que hi estan vinculades és positiva i emprenedora.