La Fundació Jordi Comas i Matamala es constitueix aquest divendres, 24 d’abril, a l’Hotel Costa Brava de Platja d’Aro, en un acte previ a la celebració del III Memorial que porta el seu nom.  Creada en memòria de l’hoteler desaparegut fa dos anys i mig, aquesta Fundació ha estat impulsada per una trentena de persones vinculades als diferents àmbits dels quals l’empresari va formar part: l’associacionisme patronal, el turisme, el comerç, la indústria, la cultura, la docència, l’esport, els mitjans de comunicació…

La Fundació està presidida per Carme Hospital i Poch, vídua de Jordi Comas i actual presidenta del Grup Aromar Hotels&Restaurants. L’acompanyen una trentena de patrons representants dels sectors esmentats, a títol personal o bé en representació de diferents institucions i entitats.

L’objecte de la Fundació és continuar la tasca que Jordi Comas va dur a terme per difondre el valor de la transversalitat del fenomen turístic i per fer reconèixer el seu pes específic en l’economia de la Costa Brava. També promoure investigacions, debats, estudis i tota mena d’accions i activitats encaminades a implicar tots els agents socials en la construcció d’un model turístic basat en l’eficiència i la qualitat, a partir de la formació.