Jordi Comas Matamala (Juià 1945 – Platja d’Aro 2012) va continuar l’activitat hostalera iniciada pels seus pares, amb els restaurants Aradi (1963) i la Riera (1965) i els hotels Aromar (1979), Costa Brava (1983) i S’Agaró (en copropietat amb la família Sibils-Ensesa). En paral•lel a aquesta activitat, va ser també regidor de Turisme de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro entre els anys 1970 i 1979, militant de la Unión de Centro Democrático (UCD) i de Convergència Democràtica de Catalunya, membre de la comissió de Pastoral del Turisme del Bisbat de Girona i impulsor de les jornades Solarium de política i economia que se celebraven a l’hotel Aromar de Platja d’Aro durant els anys de la Transició.

Jordi Comas va ser cofundador del Centre d’Estudis Tècnics i Turístics (CETT-Fundació Gaspar Espuña) i l’Hotel Alimara, de Barcelona, i va ocupar càrrecs en les juntes directives del Patronat de Turisme Costa Brava-Girona, de la Unió d’Associacions d’Hostaleria Costa Brava Centre, de la Federació d’Hostaleria de les Comarques Gironines, de la Cambra de Comerç de Sant Feliu de Guíxols i del Consell Superior de Cambres de Catalunya. Va presidir la Federació d’Organitzacions Empresarials de Girona (FOEG), va ser vicepresident de Foment del Treball i membre de la junta directiva de la CEOE. També va ser president del Rotary Club de la Costa Brava, i vicepresident mundial de l’SKAL Club Internacional, després de ser-ne de Girona i de l’estat espanyol. Em un àmbit ben diferent, també va formar part dels grups impulsors i fundadors del diari El Punt, de Ràdio Costa Brava i d’Ona Catalana.