La Fundació Jordi Comas i l’Aula d’Innovació Turística d’ESADE organitzen un acte per posar sobre la taula què li demana a nivell turístic el conjunt de Catalunya a Barcelona, tenint en compte que la ciutat és l’epicentre de l’arribada de turistes de tot el món, amb l’objectiu de buscar sinergies que permetin potenciar Catalunya com a destinació turística.

La jornada se celebrarà a ESADEFORUM (Av. Pedralbes, 60-62. Barcelona), el  divendres 12 d’abril de 9.30 a 11.00.

El catedràtic d’ESADE Josep-Francesc Valls, conduirà el col·loqui que comptarà amb la participació de René Barbier, propietari del Celler Clos Mogador, Josep Altayó, director general d’Agrícola Regional Abadia Montserrat, Martí Sabrià, director general de Grup Costa Brava Centre, Marc Gascons, xef d’Els Tinars, Elena Foguet, Head of Destination Marketing BVSC, Business Director de Value Retail Spain, i Xavier Ubeire, director comercial de Baqueria, 973.

A la jornada també hi participaran Carme Hospital, presidenta de la Fundació Jordi Comas Matamala i Octavi Bono, director general de Turisme de la Generalitat de Catalunya.

L’acte és obert al públic i es poden fer les inscripcions aquí