La Fundació Jordi Comas Matamala organitzarà a Barcelona una jornada per tractar el procés que ha dut l’Empordà a convertir-se en una destinació turística de qualitat. L’objectiu és mostrar com s’han aplicat models exitosos d’atracció de turisme de qualitat en aquesta zona de les comarques de Girona. La jornada «L’Empordà: processos cap a una destinació turística de qualitat» es celebrarà el 24 de febrer vinent a ESADE Fórum de Barcelona, a partir de 2/4 de 10 del matí.

Obriran la Jornada Xavier Illa, conseller-delegat NH Hotels, Carme Hospital Poch, presidenta d’Aromar Hotels & Restaurants, i de la Fundació Jordi Comas Matamala i Josep-Francesc Valls, director de l’Aula Internacional Innovació Turística. Les ponències seran a càrrec de Martí Sabrià, director-gerent del Grup Costa Brava Centre, que parlarà sobre El model dels serveis per una destinació de qualitat; de Joan Manuel Sevillano Campalans, gerent de la Fundació Gala-Salvador Dalí, que tractarà sobre El patrimoni cultural obert al mercat turístic, i de Josep Roca Fontané, cap de sala d’El Celler de Can Roca, que parlarà de La gastronomia com a referent del territori.