La Fundació Jordi Comas Matamala i Curbet Edicions presenten el llibre Què t’ha ensenyat la vida ? (202 veus) de David Pagès i Cassú, en un acte que tindrà lloc el dimecres 21 d’agost a partir de les 20:00 h a l’Hotel Costa Brava de Platja d’Aro.

Amb pròleg de Josep M. Casasús i il·lustracions de Toni Cassany, el volum recull el testimoni i les reflexions de 202 persones, entre les quals hi ha la presidenta de la Fundació Jordi Comas Matamala, Carme Hospital i Poch, que responen a una de les preguntes més transcendentals que s’han fet els humans al llarg dels segles i que és la que dona títol al treball.

Presentarà el llibre el periodista Josep Puigbó. A l’acte també hi intervindran el seu autor, David Pagès i Cassú, llicenciat en Filologia Catalana, docent i dinamitzador cultural; la 1ª tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, Montserrat Rovira i el director de la Fundació Jordi Comas Matamala, Lluís Poch.

L’acte tindrà una cloenda musical a càrrec de Mireia Pagès.