La Fundació Jordi Comas i Matamala celebra el Vè Memorial Jordi Comas i l’entrega de la primera edició dels Premis T el pròxim divendres 28 d’abril a les 20 hores a l’Hotel Costa Brava (Carrer Punta d’en Ramis, 0, Platja d’Aro).

Durant la celebració també s’informarà del balanç de les activitats de la Fundació durant el 2016 i el programa del 2017. La vetllada, presentada pel periodista Josep Puigbó, comptarà amb la presència dels següents assistents, entre d’altres:

• Joan Aregio, secretari d’Empresa i Competitivitat de la Generalitat de Catalunya.
  • Eugeni Llos, empresari turístic distingit amb el Premi T a la trajectòria professional en el sector turístic.
  • Ramon Boixadós, president de la Fundació Gala i Salvador Dalí i distingit amb el Premi T a la promoció del turisme cultural.
  • Elsa Peretti, dissenyadora d’alta joieria i distingida amb el premi a la re-valorització turística del territori.
  • Domènec Espadalé, president de la Cambra de Comerç de Girona.
  • Xavier Ribera, president de la Cambra de Comerç de Palamós.
  • Joan Puig, president de la Cambra de Comerç de Sant Feliu de Guíxols.
  • Carme Hospital, presidenta de la Fundació Jordi Comas Matamala.