El periodista palafrugellenc Lluís Poch Suriñach és el nou director de la Fundació Jordi Comas Matamala en substitució d’Enric Serra, que ha cessat en el càrrec per voluntat pròpia. Lluís Poch, que actualment també és director de Revista de Palafrugell i porta a terme diverses tasques de comunicació, ha desenvolupat la seva carrera professional en diversos mitjans de comunicació. Ha estat corresponsal de Diari de Girona, El Punt, La Vanguardia, Catalunya Ràdio i l’agència Europa Press. Ha treballat a Ràdio Costa Brava, Ràdio Girona-Cadena SER i Ona Catalana, on va ser cap de la redacció a Girona. També ha estat responsable de comunicació i protocol a la Cambra de Comerç de Sant Feliu de Guíxols.
El també periodista palafrugellenc Enric Serra Amat, de llarga trajectòria professional al diari El Punt, ha estat director de la Fundació des que aquesta es va constituir l’abril de 2015. En exercici d’aquest càrrec ha tingut la responsabilitat de posar en marxa l’entitat, organitzar-ne el funcionament, donar-la a conèixer i estructurar el programa d’activitats. Ell mateix ja havia estat l’encarregat, dos anys abans, de coordinar els continguts del llibre La tramuntana justa. El batec de la Costa Brava que es va publicar en homenatge a Jordi Comas.
El Patronat de la Fundació, en la sessió celebrada el passat 25 de novembre, va nomenar Lluís Poch nou director de la Fundació, després d’acceptar la renúncia d’Enric Serra per motius personals i d’incorporar-lo com a nou membre de l’òrgan de govern de l’entitat.
La Fundació, impulsada per una trentena de persones vinculades als diferents àmbits dels quals l’empresari Jordi Comas va formar part -l’associacionisme patronal, el turisme, el comerç, la indústria i la cultura– es va crear amb l’objectiu de donar continuïtat a la tasca iniciada pel desaparegut emprenedor, difondre el valor de la transversalitat del sector turístic i posar de relleu el seu pes específic en l’economia de la .