Fer-se Amic o Amiga de la Fundació Jordi Comas Matamala vol dir donar suport a les iniciatives que organitzem i rebre de primera mà tota la informació de les activitats.

Avantatges

Fer xarxa amb altres interessats en el turisme i el territori.

Rebre invitacions als actes.

Rebre les noves publicacions.

Estar informat de tot el que fem des de la Fundació.

Una de les raons de ser de la nostra Fundació és continuar teixint la xarxa de complicitats que Jordi Comas Matamala va bastir al voltant del turisme com a fet transversal i de la seva importància en la nostra societat.

Creiem que en aquesta tasca hi és necessari tothom que s’hi pugui sumar i per això us convidem a formar part dels Amics de la Fundació i a fer-ne difusió. D’aquesta manera ens ajudareu a desenvolupar els nostres objectius i estareu sempre al corrent de les activitats i de tota la informació relacionada amb la Fundació.

Aportació voluntària de fons

També podeu sumar-vos al col·lectiu de donants, mecenes i patrocinadors de la Fundació. Per fer-ho, només us cal posar-vos en contacte amb nosaltres a través del telèfon 872 60 97 01 o del correu fundacio@fundaciojordicomas.org. Totes les aportacions es poden acollir a les desgravacions previstes en la Llei de règim fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge (Llei 49/2002 de 23 de desembre i Reial Decret 1270/2003 de 19 d’octubre).

Dona't d'alta

Nom