Simposi sobre turisme, urbanisme, cultura, governança, urbanisme

L’Escala acollirà el proper 1 de febrer un simposi que pretén posar en valor els reptes que representa el pas de ser poble a ser ciutat, des de les perspectives de l’urbanisme, la governança, el turisme, el paisatge i la cultura. El simposi està obert a professionals i interessats en tots aquests àmbits.

La Fundació Jordi Comas Matamala col.labora en aquesta jornada organtizada per l’Ajuntament de l’Escala, que també compta amb la col·laboració del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya a la demarcació de Girona, la Diputació de Girona, la Universitat de Girona i la Fundació Climent Guitart.

El punt de partida és l’evolució de poble a ciutat que han viscut municipis com l’Escala i les transformacions que això ha generat, creant a la vegada noves necessitats, demandes i oportunitats. Així, aquesta jornada es converteix en un espai de reflexió i debat per repensar la ciutat.  El simposi “Diàlegs x l’Escala. De poble a Ciutat” es portarà a terme en format de diàlegs per a cadascun dels temes a l’edifici històric de l’Alfolí de la Sal, de 9h a 16.30h.

Dos “dialogants” i un moderador, de renom, reflexionaran sobre els temes plantejats amb l’objectiu trobar nous enfocs.

El programa previst és el següent:

9:00 h Presentació institucional de la jornada

16:00 h Conclusions
16:30 h Cloenda

Inscripcions a  simposi@lescala.cat

Per a més informació  http://www.lescala.cat/es/actuallidad-noticias/simposi-2019/_id:2117/