La presidenta de la Fundació Jordi Comas Matamala i d’Aromar Hotels i Restaurants, Carme Hospital ha participat aquest divendres 1 de març a la jornada Girona amb veu de dona, a l’Auditori de Girona.

L’acte, organitzat per SER Catalunya i Ràdio Girona, ha reunit a una vintena de dones que han explicat les seves experiències professionals i el seu testimoni vital amb l’objectiu de visibilitzar i difondre la feina que porten a terme.

La jornada s’ha estructurat en 4 taules rodones on, entre altres, hi han participat Montserrat Fontané, Encarna Tirado i Anna Payet, que han explicat l’experiència familiar transcorreguda des de Can Roca fins al Celler de Can Roca; i tres dones que han tingut poder polític: Marina Geli, Irene Rigau i Montserrat Tura, exconselleres de la Generalitat.

A la jornada també han intervingut, fent ponències individuals, la presidenta de la Fundació Jordi Comas i d’Aromar Hotels i Restaurants, Carme Hospital; la directora del Grup de Recerca en Noves Dianes Terapèutiques de la UdG, Teresa Puig; la directora de l’oficina Store Santa Clara de Caixabank, Lídia Bladé; la delegada del rector per a la Igualtat de Gènere de la Universitat de Girona, Anna Maria Pla; l’exentrenadora de l’Unigirona, Anna Caula i l’actriu i directora de teatre Cristina Cervià.

L’obertura de la jornada ha anat a càrrec de l’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, i la cloenda de la consellera de la Presidència de la Generalitat, Elsa Artadi.